Skip to content

zo laat nog!

1 mei 2011

Wie gaat er nu zo laat,zo laat,
over straat?
’t Is vast een vader
die zijn kind zoekt
en als hij het gevonden heeft
vast in zijn armen neemt,
de greep op de macht
die hoe dan ook
elk mensenkind vertegenwoordigt
en bevat.

Ach vader, ziet gij de
elfenkoning niet?
Mijn zoon, het is een
wolkensliert
die je niet bedrukken mag,
vertrouw op mij,
en zie verder hoe wij samen
over straat gaan,
de harten verbonden
in onverbreekbare band.

En zijn zoon bleef leven,
dat geloof ik, daarop vertrouw ik,
dat is mijn uitgangspunt,
heb geen angsten, mensenkinderen,
wanneer ik er niet meer zijn zal,
is er immer nog het mensenkind,
dat wonderen kan doen,
als hij dat wil
en ik het goedkeur.

No comments yet

Geef een reactie

